Vekto
Contact met één van onze technische specialisten 036-7505372 verkoop@vekto.nl

Bestellen & Leveren

Gepubliceerd op 11-11-20217940 keer bekeken

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Op onze website, telefonisch of per mail kunt u een bestelling plaatsen. Op de website kunt u het gewenste artikel toevoegen aan uw winkelwagen. Rechts bovenin kunt u het winkelwagen selecteren en dan vervolgens op “Ga door naar afrekenen” klikken/drukken. Op de bestelpagina worden de stappen verdeeld in drieën.
Stap 1: vul uw email adres in.
Stap 2: Vul uw verzendgegevens in en selecteer een verzendmethode.
Stap 3: Selecteer de gewenste betaalwijze.
Telefonisch of per mail zult u van ons een offerte ontvangen met een betaallink/bankgegevens, we zetten de offerte om zodra de betaling is voldaan. Voor rekening klanten/bestellen onder rembours geldt dat als wij de order hebben ontvangen we de zending gaan versturen.

Waar kan ik mijn bestelling laten bezorgen?
We leveren graag bij u thuis. Natuurlijk is bezorging op een afwijkend adres ook mogelijk. Geef het afwijkende adres eenvoudig op tijdens het bestelproces.

Daarnaast heeft u ook de volgende aflevermogelijkheden:
Aflevering bij een Post NL afhaal adres naar keuze. Handig bijvoorbeeld wanneer u niet thuis bent en uw pakket wilt afhalen op een geschikt moment. U ontvangt dan een email zodra uw bestelling afgeleverd is op het door uw gekozen Pakje Gemak adres. Uw pakket blijft hier 14 dagen beschikbaar, zodat u zelf kunt bepalen wanneer u deze ophaalt. Voor sommige grote en zware pakketten gelden afwijkende levervoorwaarden. Wij versturen grote zware pakketten of pakketten langer dan 1.75 meter met Flevobird.

Welke verzendkosten worden er berekend?
Voor zendingen tot een waarde van € 150 inclusief BTW berekenen wij € 7.50 verzendkosten (incl. BTW). Zendingen boven de € 150 inclusief BTW versturen wij Franco binnen Nederland. Voor een compleet overzicht hebben wij onderaan deze pagina een overzicht gemaakt naar alle landen binnen Europa.

Wie bezorgt mijn bestelling?
Post NL bezorgt u bestelling. Zodra de bestelling onderweg is, ontvangt u van ons een verzendbevestiging met een Track&Trace-nummer. Met deze link kunt u de status van uw bestelling volgen. Als uw bestelling in verschillende pakketten wordt verzonden, ontvangt u meerdere Track&Trace-nummers in uw verzendbevestiging.

Kan ik de bestelling in het buitenland laten bezorgen?
Ja wij leveren ook in het buitenland. Voor een compleet overzicht hebben wij onderaan deze pagina een overzicht gemaakt naar alle landen binnen Europa. Leveringen in het buitenland worden verzorgt door PostNL.

Heeft u een verzendbevestiging ontvangen en is uw bestelling al meer dan twee werkdagen onderweg?
Neem dan even contact met ons op, wij helpen u graag verder!

Ik heb niet alle artikelen uit mijn bestelling ontvangen. Wat kan ik doen?
Het is mogelijk dat uw bestelling in meerdere pakketten is verpakt. Als dit het geval is, dan heeft u voor elk afzonderlijk pakket een Track&Trace-nummer ontvangen, zodat u elk pakket afzonderlijk kunt volgen.

Is het bovenstaande bij u niet aan de orde en mist u artikelen die wel op uw leverbon staan?
Neem dan even contact met ons op, we helpen u graag verder!

Gelden er andere levervoorwaarden voor grote en zware pakketten?
Ja, grote en zware pakketten verzenden wij met Flevobird, ook voor Flevobird zendingen ontvangt u een Track&Trace-nummer. Soms zijn hier extra kosten aan verbonden. Voor Flevobird zendingen op zakelijke adressen geldt dat deze enkel van maandag tot en met vrijdag tijdens kantooruren kunnen worden bezorgd.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
De levertijd staat bij elk artikel in onze webshop vermeld. In het algemeen kunt u uitgaan van een levertijd van 1 werkdag, tenzij er een andere leverdatum bij het artikel staat vermeld. Wij proberen uw bestelling in 1 keer te laten bezorgen. Mocht dit niet lukken, dan nemen wij contact met u op. Indien uw bestelling in meerdere pakketten verpakt, dan ontvang u van ons voor elk afzonderlijk pakket een separate verzendbevestiging. Het is dus mogelijk dat u voor één bestelling verschillende verzendbevestigingen ontvangt. Pas na de laatste zending ontvangt u uw factuur.

Niet Thuis
PostNL pakketten zal uw zending de volgende dag, met uitzondering op zondag, nogmaals aanbieden. Indien u de volgende dag niet aanwezig bent zullen ze een kaartje achterlaten en kunt u uw zending afhalen bij een postNL postagentschap/pakjegemak adres.
PostNL pakketten klantenservice: 058-2333381.

Flevobird, lengte vracht, zal indien u niet thuis bent contact met u opnemen d.m.v. kaartje en/of mail u kunt dan zelf een nieuwe afspraak maken. Flevobird zendingen die op pallet worden verzonden, deze worden van maandag tot vrijdag aangeboden en hebben doorgaans een dag extra nodig. Indien u niet thuis bent nemen zij contact met u op dmv kaartje en/of mail u kunt dan zelf een nieuwe afspraak maken.
Flevobird klantenservice: 0320-219798

FRANCO = Gratis opsturen.
Voorbeeld: Zendingen binnen Nederland worden gratis opgestuurd vanaf 150 euro inclusief 21% BTW.

LandFRANCOFRANCO incl BTWKosten onder FRANCOKosten onder FRANCO incl BTW
Nederland€ 123.97€ 150€ 6.20€ 7.50
Belgie€ 123.97€ 150€ 8.29€ 9.99

Verzending per koerier
Hier zijn kosten aan verbonden, de hoogte van deze kosten zijn afhankelijk van afstand en tijdstip.
De tijdstip van aflevering is gebaseerd op:
- order picken en verpakken 90 min.;
- 20 min. extra verwerkingstijd voor iedere groepenkast in uw bestelling;
- wanneer uw bestelling klaar staat, dan wordt de koerier binnen 30 min. bij Vekto verwacht;
- Totale tijdsduur die de koerier onderweg is naar het afleveradres inclusief huidige verkeersinformatie op dat moment.
Naar schatting ontvangt u de zending 1 uur vóór en 2 uur ná het door ons aangegeven tijdstip. Wij sturen u een email zodra de koerier onderweg is naar Vekto.