Klachten? Vekto helpt je graag verder!

Klachten afhandeling:
Indien je een klacht bij ons wilt indienen over onze producten en/of diensten dan kan dat op de volgende wijze:
- Telefonisch
- Per post
Als je jouw klacht per post wilt versturen, dan kan je dit sturen naar het volgende adres:
Vekto.nl
T.a.v. verkoop
Postbus 1430
1300 BK Almere
Wij zullen jouw klacht op werkdagen binnen 48 uur in behandeling nemen en contact met je opnemen. Wij zullen inhoudelijk jouw klacht beantwoorden binnen 7 dagen.
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar verkoop@vekto.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via Thuiswinkel Waarborg via https://www.thuiswinkel.org/consumenten/helpcenter/klacht-indienen/. Tevens is het voor consumenten in de EU mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Als je niet tevreden bent over de afhandeling van jouw klacht, verwijzen wij je naar de website van de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl).
Heb je verder nog vragen? Wij staan voor je klaar!

Bij Vekto vind je de expertise en het technische advies dat je nodig hebt. Ons team van vakmensen staat met toewijding voor je klaar.
Heb je vragen of hulp nodig? Bel dan gerust een van onze specialisten.